vw-passat-b8

VOLKSWAGEN PASSAT B8 Trendline 1.4TSI BMT 92 kw, 2016m. apžvalga.

VW PASSAT B8 kuro sąnaudos, įsibėgėjimas, medžiagų kokybė, garso izoliacija, pakabos minkštumas, manevringumas, audio sistema, klimato kontrolės sistema, vw passat b8 modeliai bei serijos.

VW PASSAT b8 Salono medžiagų kokybė džiuginanti, centrinės panelės, jutinklinio ekrano bei kitų klavišų ergonomika tiesiog puiki.

VOLKSWAGEN PASSAT B8 Trendline interjeras:

vw passat b8 dureles vw passat b8 prietaisu skydelis3vw passat interjeras1vw passat b8 vidus1 vw passat b8 vidus vw passat b8 vairas

vw passat b8 salonas

Toliau, apie būtent šios modifikacijos Volkswagen Passat b8, su 1.4 TSI varikliu, su BlueMotion, važiavimą bei dinamines savybes:

Iškarto galime pasakyti, jog variklis tikrai nustebino. Dinaminės savybės tiesiog puikios. Automobilis įsibėgėja tiesiog puikiai, lenkiant automobilius taip pat nebuvo problemų, persijungus aukštesnei pavarai, įsijungus turbinai, juntamas lengvas prispaudimas prie sėdynės.

VW PASSAT B8 1.4TSI įsibėgėjimas:

http://www.youtube.com/watch?v=wl0phPujeGI

Akseleracija nuo 100 iki 140 km / h:

http://www.youtube.com/watch?v=0YKzD6eJCgE

 

Kas šiektiek nuvylė: VW PASSAT B8 kuro sąnaudos.

Tiesa, jos realiai nėra didelės, bet lyginant su gamintojo nurodytais, bei turint omeny variklio darbinį tūrį, kuro sąnaudų tikėjomės šiek tiek mažesnių. Gamintojas yra nurodęs 5.0 ltr / 100 km. 95 markės benzino.

Testuojant automobilį, vidutinės sąnaudos buvo 7,1 – 8,0 mišriu režimu. Važinėta buvo tiek mieste, dideliu tempu, tiek „trasoje“. Detalesnės kuro sąnaudos, matysite žemiau nuotraukose.

VOLKSWAGEN PASSAT B8 1.4 tsi Kuro sąnaudos ilguoju periodu (long term). Vidutinis greitis 36 km / h (daugiau važiavimo mieste). ir kuro sąnaudas turim visai nemažas – 8,1 litro 100 km.

vw passat b8 tsi kuro sanaudos

Važiuojant mišriai, tiek mieste, tiek greitkeliuose, su pilnu baku pavyko nuvažiuoti apie 800 km. Čia bendras vidutinis greitis jau gavosi šiektiek didesnis 54 km / h, ir vidutinės kuro sąnaudos 7,1 litro 100 km.vw passat b8 kuro sanaudos

Labai nustebino vw passat b8 garso aparatūros kokybė. Kaip pradinės modifikacijos modelyje, muzika skambėjo tiesiog nuostabiai. Puikus žemų dažnių garsiakalbis.vw passat b8 garso nustatymai vw passat b8 media1

Automobilis labai erdvus, sėdėti priekyje tikrai patogu, pakanka vietos viskam, gale – ypatingai daug vietos kojoms, jos tikrai nesirems į vairuotojo sėdynę.

VW PASSAT bagažinė – didelė, erdvi, ir papildomas pliusas, labai lengvai ir greitai nusilenkiančios galinės keleivių sėdynės. Tokiu atveju, jau turim dar daugiau erdvės didesniems kroviniams pervežti. Mums be didelių problemų pavyko pervežti dviratį, jam nenusukus nei rato, nei vairo, nei sėdynės.vw passat b8 bagazine vw passat b8 bagazine1 vw passat b8 galines sedynes1

 

Standartinėje įrangoje (Trendline ar Comfortline), nerasite LED ar Xenon žibintų, chromuotų detalių, R17 ratlankių (šioje modifikacijoje gausite R16, gana patrauklius ratlankius). Tačiau net ir beto, automobilis tikrai „žiūrisi“.vw passat b8 padangos vw passat b8 ratlankiaivw passat b8 zibintai vw passat b8 lempos vw passat b8 is galo vw passat b8 optika

Bendra išvada:

VW PASSAT B8 2016. labai geras, patrauklus, kokybiškas, dinamiškas, tuo pačiu paprastas ir pigus (lyginant su savo klasės konkurentais) automobilis.

Testuojama automobilio versija, kainuoja nuo 20 000 eurų. (2016 06 11).

Šio automobilio laimėti titulai pasauliniu mastu, tik patvirtina VW PASSAT kokybę.

 

Grįžti prie visų straipsnių

back-arrow